1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Ocena 0.00 (0 głosów)

 

Ergorapido znany jest ze swojej funkcjonalności i wyjątkowego, wielokrotnie nagradzanego designu. Electrolux, chcąc uczcić jego ponad 10-letnią obecność na rynku, więcej niż 10 milionów sprzedanych egzemplarzy i premierę trzeciej generacji modelu, prezentuje limitowaną edycję tego popularnego odkurzacza. Egzemplarze z niej pochodzące są szczególne – każdy z nich ozdobiono ponad 20 000 kryształami Swarovskiego.

 

 

Odkurzacz Ergorapido, dzięki eleganckiemu i kompaktowemu wyglądowi, nie musi być przechowywany w zamknięciu czy poza zasięgiem wzroku. Jego przemyślany design i eleganckie wzornictwo sprawiają, że może stanowić element wystroju, będąc w razie konieczności zawsze pod ręką. Chcąc nadać odkurzaczowi niepowtarzalny charakter, Electrolux wybrał kryształy Swarovskiego i stworzył modny okaz pasujący do najbardziej stylowych aranżacji domowych przestrzeni. Limitowana edycja została stworzona dla najbardziej wymagających użytkowników, ceniących funkcjonalność oraz elegancję. Sam Christian Dior docenił wyjątkowość kryształów Swarovskiego i jako pierwszy z wielu projektantów mody wykorzystywał je, by kreować swoje najbardziej znane i zachwycające projekty.

 

Ergorapido z kryształami Swarovskiego jest doskonałym elementem domowych uroczystości, szczególnie w świątecznym i noworocznym okresie. Ze względu na swój design, dopracowane, mieniące się detale, może być z dumą prezentowany przybyłym gościom. Pomoże też szybko i skutecznie uporać się z małym bałaganem, który niejednokrotnie towarzyszy dobrym zabawom – mówi Terezia Prazska, Manager Bezprzewodowych Odkurzaczy EMEA.

 

Ergorapido electrolux

 

Ergorapido pozwala utrzymać krystaliczną czystość w domu, dzięki swojej konstrukcji 2w1. Wyposażenie w odłączaną jednostkę ręczną zapewnia swobodę sprzątania – pozwala zarówno na czyszczenie podłóg, jak i mebli. Najnowsza generacja Ergorapido wyróżnia się baterią Lithium TurboPower, dzięki której zwiększyła się moc ssania, wydłużoną żywotnością baterii i czasem pracy oraz o 42% mniejszą wagą.

 

Limitowana edycja 10 000 odkurzaczy Ergorapido z kryształami Swarovskiego będzie dostępna w sklepach w drugiej połowie października.

Sugerowana cena to 1199 złotych.

 

Ergorapido ZB3015SW

Typ filtracji: podwójna
Rodzaj baterii: Li-ion
Napięcie [V]: 18
Poziom hałasu [dB]: 79
Czas ładowania [h]: 3,5
Pojemność pojemnika na kurz [l]: 0,5
Przechowywanie: stacja bazowa
Elektroszczotka: tak
Waga netto [kg]: 3.18
Wysokość [cm]: 114.5
Długość [cm]: 26.5
Szerokość [cm]: 14.5
Wysokość części ręcznej [cm]: 45
Długość części ręcznej [cm]: 12
Szerokość części ręcznej [cm]: 12
Kolor: czarny
Kod produktu (PNC): 900 940 803
EAN: 7332543456789

 

Electrolux jest wiodącym na świecie producentem urządzeń gospodarstwa domowego, które powstają w oparciu o wnikliwą analizę potrzeb konsumentów i są udoskonalane dzięki ścisłej współpracy z profesjonalistami. Electrolux oferuje starannie zaprojektowane i innowacyjne rozwiązania dla szerokiej gamy sprzętów, m.in. chłodziarko-zamrażarek, zmywarek, pralek, kuchni, odkurzaczy, klimatyzatorów oraz drobnych urządzeń AGD. Dbałość o detale i funkcjonalność produktów powoduje, że odpowiadają one rzeczywistym potrzebom zarówno konsumentów, jak i profesjonalistów. W skład Grupy Electrolux wchodzą marki: Electrolux, Zanussi, AEG oraz Electrolux Grand Cuisine, które każdego roku sprzedają ponad 50 milionów produktów w ponad 150 krajach. W 2013 roku wartość sprzedaży Grupy wyniosła 109 miliardów koron szwedzkich. Grupa zatrudniała 61 000 pracowników. Więcej informacji na www.electrolux.pl oraz http://newsroom.electrolux.com/pl/.

Swarovski posiada różnorodne portfolio, na które składa się najwyższa jakość, rzemiosło oraz kreatywność. Firma Swarovski, założona w 1895 r. w Austrii, projektuje, produkuje oraz wprowadza na rynek wysokiej jakości kryształy, kamienie szlachetne i kamienie sztuczne, a także tworzy gotowe produkty takie jak biżuteria, akcesoria i oświetlenie. Obecnie świętuje 120. rocznicę powstania. Kierowana jest przez piąte pokolenie członków rodziny, Swarovski Crystal Business ma zasięg globalny 2 500 sklepów w 170 krajach i zatrudnia 25 000 pracowników, generując przychody około 2,44 miliarda euro w 2014 roku. Razem ze spółką Swarovski Optik (urządzenia optyczne) oraz Turolit (materiały ścierne), Swarovski Crystal Business tworzy Swarovski Group. W 2014 roku Swarovski Group osiągnęła przychód około 3,05 miliarda euro i zatrudniała ponad 30 000 pracowników. W 2012 roku została powołana Fundacja Swarovski, aby uczcić pamięć założyciela Daniela Swarovskiego. Jej misją jest wsparcie kreatywności i kultury, promowanie zdrowego trybu życia oraz ochrony zasobów naturalnych. Więcej informacji na www.swarovskigroup.com.

Przeczytaj także: